خدمات ما

اجرای تخصصی سقف شیروانی + طراحی مدرن

طراحی و اجرای سقف شیبدار شرکت ویلا شمال

ما در شرکت ویلاشمال، طراحی سقف شیبدار شیروانی را نسبت به ابعاد ساختمان مورد نظر انجام می دهیم. به عبارت دیگر سقف هر ساختمان مختص آن سازه طراحی و ساخته می شود. هر چه شکستگی ساختمان بیشتر باشد، سقف شیروانی نیز با ابعاد و شکستگی های مختلف طراحی و اجرا می شود. در این صورت است که سقف ویلا یا ساختمان زیباتر می شود. لازم به ذکر است که سقف شیروانی و یا شکستگی در سقف شیروانی بهتر است حتما کاربری ساختمانی داشته باشد. در بعضی از سقفهای ویلاها و ساختمان ها دیده شده است که یک سقف هرمی یا گنبدی شکل و یا یک سقف شیروانی دیگر بدون کاربری در ساختمان ایجاد می کنند و چون سقف با ساختمان رابطه پیدا نمی کند، در درازمدت زیبایی خود را از دست می دهد.

تهیه مصالح سقف شیروانی
مصالح سقف شیروانی بسته به شرایط اقلیمی هر منطقه متفاوت است.

تهیه مصالح سقف شیروانی

در اجرای سقف شیروانی از متریال سقف شیروانی که در طراحی انتخاب شده است، استفاده می شود. مصالح سقف شیروانی با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه متفاوت است. این مصالح نسبت به طرح، نقشه، رنگ نما و رنگ متریال سقف شیروانی «مانند ورق گالوانیزه، شینگل، دکرا، سفال و غیره» تعیین می شوند. جهت تهیه مصالح سقف شیروانی از شرکت ویلا شمال هم قیمت بگیرید.

اجرای تخصصی سقف شیروانی + طراحی مدرن
انتخاب زاویه و درصد شیب سقف شیروانی مهم است.

نکات فنی جهت اجرای سقف شیبدار

جهت اجرای سقف شیبدار شیروانی حتما از اکیپ متخصص سقف شیروانی استفاده کنید. سقف هر ساختمان یکی از حساس ترین قسمتهای یک ساختمان است. عدم رعایت نکات فنی در نصب ورق سقف شیروانی در بعضی از مواقع غیرقابل جبران می شود. همانطور که در مطالب قبل توضیح دادیم، روش نصب انواع ورقهای شیروانی با هم متفاوت است و از همه مهمتر انتخاب زاویه شیب و درصد شیب سقف شیروانی است. گاهی بدلیل وجود نقص در نصب سقف شیروانی و غیرقابل جبران بودن اشتباه، کارفرما مجبور به ایزوگام کردن سقف شیروانی خود می شود.

اجرای تخصصی سقف شیروانی + طراحی مدرن
اجرای سقف شیبدار شیروانی با بهترین کیفیت در ایران

اجرای سقف شیبدار شیروانی با بهترین کیفیت در ایران

افتخار شرکت ویلا شمال ارائه خدمات طراحی و اجرای انواع سقف شیبدار ویلا، سقف شیروانی، ساخت سوله و پوشش سقف سوله در نقاط کشور با جدیدترین متریال و مصالح داخلی و خارجی بوده است. این شرکت در نظر دارد طراحی و اجرای سقف سوله، ساختمان، ویلا و محل کار شما را با استفاده از سازه ها و سقفهای مقاوم و زیبا از لحاظ کیفیت اجرایی و استحکام لازم و با جدیدترین و مدرن ترین طرح های روز دنیا و گروه کاملا حرفه ای انجام دهد. خدمات شرکت ویلاشمال به شرح زیر است:

  • طراحی و اجرای سقف شیروانی ویلا با بهترین کیفیت
  • ارائه خدمات سقف شیروانی
  • اجرای تخصصی سقف شیروانی با انواع ورق ها
  • اجرای کلیه سقف های شیبدار ویلایی
  • اجرای سریع و تخصصی انواع سقف شیروانی و آردواز
  • بهترین مجری و طراح سقف های شیروانی ویلایی و آردواز
  • سازنده حرفه ای سقف شیروانی و شیبدار ویلایی
  • اجرای ویلا از پی تا کلید
  • بهترین طراحی و اجرای سقف ویلایی شیروانی و آلاچیق، آردواز، پیشانی ساختمان و سردرب ورودی ساختمان

شرکت ویلا شمال با داشتن رزومه قابل قبول و سابقه اجرایی زیاد به همراه اکیپ مجرب و حرفه ای در نصب سقف شیروانی، آماده خدمت و مشاوره و ساخت انواع سقف های شیبدار شیروانی می باشد. برای کسب قیمت مناسب با شماره های مدیر عامل شرکت ویلا شمال یا دفتر ما تماس بگیرید.

شماره همراه ۰۹۱۲۳۴۰۹۲۶۱

شماره دفتر ۰۲۱۸۸۹۶۴۰۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *