خدمات ما

اجرای سقف شیبدار شیروانی تهران

هر آنچه باید درباره سقف شیبدار شیروانی بدانید

اگر شما قصد ساختن خانه جدید را دارید و برای طراحی آن سقف شیبدار شیروانی را در نظر گرفته‌اید، بهتر است قبل از انتخاب مطالب زیر را بخوانید و با مزیا و معایب آن آشنا شوید.

سقف شیروانی یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در زیبایی ویلا و بنای شما و از محبوب‌ترین نوع‌های سقف می‌باشد. اما قبل از اینکه تصمیم نهایی را بگیرید، باید نکات زیر را بدانید.

اجرای سقف شیبدار شیروانی تهران
مزایای سقف شیروانی در ساختمان ها

مزایای سقف شیروانی:

-زیبایی خانه

سقف شیروانی نه تنها بسیار زیبا می‌باشد و به ظاهر خانه شما کمک می‌کند، بلکه به اندازه نصف مساحت خانه به شما فضای اضافی می‌دهد که می‌توانید به عنوان انباری یا حتی یک اتاق خواب از آن استفاده کنید. همچنین در فصل‌های گرم سال مثل تابستان از برخورد نور و انتقال گرما به خانه جلوگیری می‌کند.

-این سقف‌ها همچنین به تهویه خانه نیز کمک می‌کند.

در کل می‌توان گفت شقف شیبدار از نظر زیبایی و نیز از نظر گردش هوا به خانه شما کمک می‌کند و می‌تواند فضای اضافه‌ای نیز به آن بیافزاید.

-مقاوم در برابر آب و هوا

یکی دیگر از مزایای سقف شیبدار مقاومت آن در برابر انواع شرایط آب و هوایی می‌باشد.

-حالت شیبدار سقف از نفوذ برف و باران به خوبی جلوگیری می‌کند.

به خاطر شکل منحصر به فرد آن شما می‌توانید از چکه کردن سقف منزلتان جلوگیری کنید. استفاده از این سقف علاوه بر جلوگیری از کهنه شدن و آسیب دیدگی، باعث کاهش وزن سقف و در نتیجه فشار روی پایه‌های اصلی ساختمان می‌شود.

-ساخت و ساز مقرون به صرفه

یکی از بزرگترین مزایای سقف شیروانی مقرون به صرفه بودن آن است. چرا که ساختن آن بسیار ارزان و قابل دسترس است و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز می‌تواند همین باشد.

این سقف‌ها بسیار پر طرفدار می‌باشد و تقاضای بازار بسیار زیاد است، به همین خاطر بازار رقابتی میان فروشندگان موجب کاهش قیمت آن شده است.

-مزایای قانونی

استفاده از سقف شیبدار مزایای قانونی نیز دارد. در برخی نواحی که ساختن بیش از دو یا سه طبقه غیر مجاز می‌باشد می‌توانید با ساختن این سقف‌ها حداقل یک و نیم طبقه اضافه‌تر بسازید و از فضای بیشتری بهره مند شوید. این مورد مخصوصاً در شهرهای تاریخی که اجازه ساخت بیشتر از ارتفاع خاصی داده نمی‌شود بسیار قابل توجه می‌باشد.

اجرای سقف شیبدار شیروانی تهران
معایب سقف شیروانی در ویلاها و ساختمانها

معایب سقف شیروانی:

حالت شیروانی می‌تواند به عنوان یکی از معایب این سقف ها در نظر گرفته شود. هنگامی که سقف‌های صاف معمولی را با آن مقایسه می‌کنیم تفاوت آنها غیر قابل انکار می‌باشد. البته این موضوع کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد، زیرا برخی افراد یا خانواده‌ها ممکن است این نوع سقف و برخی دیگر نوع صاف و معمولی آن را بپسندند.

با این حال مزایای این سقف‌ها مسلماً از معایب آن بیشتر هستند و می‌توان با اطمینان آن را به نوع دیگر ترجیح داد.

اجرای سقف شیبدار شیروانی تهران
اجرای سقف شیروانی با کیفیت مطلوب در طرح ها و مدل‌های مختلف

اجرای سقف شیروانی:

اجرای سقف شیروانی با کیفیت مطلوب همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌های کارفرما بوده است، چرا که با عدم اجرای مناسب این سقف مسائلی چون عایق نبودن در برابر سرما و گرما، امکان آب دادن از سقف و … وجود دارد.

شرکت ویلا شمال با سابقه اجرای انواع سقف‌های شیبدار شیروانی با طرح‌ها و مدل‌های مختلف توانسته است با بهترین کیفیت، بیشترین زیبایی را نیز به ویلا و بنای شما بدهد.

اجرای سقف شیبدار به دو قسمت ساخت و اجرای خرپا و سازه و نصب ورق عایق تقسیم می‌شود که ورق روی کار با توجه به سلیقه و هزینه کارفرما می‌تواند از کارهای داخلی و یا وارداتی باشد. در اکثر پروژه‌ها کار ساخت خرپا در محل پروژه انجام می‌گیرد.

در محاسبه متراژ برای قیمت گرفتن به این صورت است که هر محلی که ورق کار می‌شود، متر می‌شود. در نتیجه همواره متراژ فاکتور سقف بیشتر از زیر بنای کار است.

اجرای سقف شیبدار شیروانی تهران
انواع سقف‌های شیروانی با طرح ها و رنگ های مختلف

انواع سقف‌های شیروانی:

سقف شیروانی در انواع مختلفی طراحی و اجرا می‌شود که در این بخش می‌خواهیم به معرفی برخی از انواع سقف شیروانی بپردازیم لطفاً با ما همراه باشید.

متریال های داخلی:

متریال داخلی شامل انواع ورق‌های گالوانیزه رنگی، ورق تایل تکی پرچین، ورق طرح سفال، ورق ذوزنقه، ورق کرکره سینوسی، ورق شادولاین، سفال شیرکوه یا طبرستان و … است.

ورق تایل تکی پرچین: ورق پرچین از معروف ترین ورق‌های تولید شده در ایران است که به دلیل کیفیت بالای رنگ آن و طرح و تنوع رنگ بسیار مورد استقبال می‌باشد.

ورق طرح سفال: ورق طرح سفال پوششی بسیار مناسب برای سقف‌های شیروانی بوده و با توجه به سبک وزن بودن، نصب آسان و عمر بالا مورد توجه واقع شده است.

ورق‌های کرکره سینوسی و ذوزنقه: از ارزانترین مصالح مورد استفاده برای پوشش سقف شیروانی می‌باشند که به نسبت پوشش‌های دیگر سقف شیروانی چندان ظاهر مناسبی ندارند.

سقف سفالی: که به دلیل شکننده بودن و وزن بسیار بالا کمتر مورد توجه می‌باشند اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

مصالح وارداتی:

سقف شینگل به همراه چوب

سقف کرا

آندو ویلا

سقف شینگل: این نوع پوشش فاقد مواد آلاینده بوده و در زمان کوتاه اجرا می‌شود. شینگل ترکیبی از قیر پلیمری است که در هنگام اجرای این پوشش باید عواملی از جمله تغییرات آب و هوا و انعطاف پذیری در برابر ضربه را در نظر داشته باشید.

سقف دکرا: این پوشش یکی از پیشرفته‌ترین مصالح ساختمانی بوده و برای سقف‌های آلاچیق و شیبدار ایده آل می‌باشد. دکرا تایل های هستند از آلیاژ چند فلز که روی آن را سنگریزه پوشانده است.

سقف آندو ویلا: آندو ویلا یکی دیگر از پوشش‌هایی می‌باشد که در سقف‌های شیروانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوشش با داشتن مقاومت بالا بسیار مورد توجه واقع شده است و از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به تغییر نکردن رنگ و عدم ایجاد زنگ زدگی در مقابل سخت‌ترین شرایط اقلیمی اشاره کرد.

برای مشاوره طراحی ساخت در زمینه انواع سقف شیروانی شما می‌توانید با کارشناسان و بسایت ما ارتباط برقرار کنید.

آدرس برشکاری بازار آهن فاز ۶ مرکزی

شماره دفتر ۰۲۱۸۸۹۶۴۰۶۵

شماره موبایل ۰۹۱۲۳۴۰۹۲۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *