خدمات ما

اجرا و نصب سقف های ویلایی

مروری مختصر بر انواع پوشش سقف ویلایی

ویلاها انواع مختلفی از سقف مانند سقف شیبدار، سقف شیروانی و غیره دارند که براساس موقعیت مکانی و شرایط ویلا انتخاب می شوند. مثلا از سقف شیبدار در مناطق مرطوب و بارانی مانند سقف ویلا در شمال استفاده می شود. اما مهمترین بخش انتخاب سقف ویلا، پوشش آن است.

اجرا و نصب سقف های ویلایی
سقف های شیروانی، سقف مناسب ویلاها از نگاه متخصصان

سقف مناسب ویلاها

امروزه ویلاهای بسیاری جهت گذراندن زمان تعطیلات و اقامت گردشگران در مناطق خوش آب و هوا و مناطقی که دارای بارندگی زیاد هستند (مانند شمال کشور و منطقه لواسانات و دماوند) ساخته می شود. بنابراین سقف ویلاها باید با سایر ساختمان های مناطق دیگر متفاوت باشد، به گونه ای که بارش زیاد برف بر روی سقف باعث سنگینی و ایجاد خسارات ناشی از آن نشود. طراحان و سازندگان ویلا، سقف های شیروانی را که نوعی سقف شیبدار هستند جهت ساخت ویلاها مناسب می دانند.

اجرا و نصب سقف های ویلایی
آشنایی با انواع سقف ویلاها

بررسی انواع سقف ویلاها

شرکت ویلا شمال با استفاده از متریال های مختلف مانند سفال، آندوویلا، آندولین، دکرا و انواع ورق های گالوانیزه رنگی با طرح های ذوزنقه، سینوسی، شادولاین، طرح سفال، تایل پرچین، تایل بام تایل و غیره آماده ساخت و نصب سقف های منازل و ویلاهای شما می باشد. در ادامه مروری مختصر بر این متریال خواهیم داشت.

-ورق های طرح سفال: این ورق ها از نوع ورق گالوانیزه رنگی هستند و مقاومت فوق العاده ای در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی دارند. پوشش یکپارچه، ثبات رنگ، هزینه کم، وزن سبک و زیبایی از مزایای این ورق هاست. ورق های طرح سفال به چند دسته تقسیم می شوند:

  • ورق های طرح سفال پالرمو
  • ورق های طرح سفال ژنوا
  • ورق های طرح سفال پرچین

-آردواز: آردواز نوعی از مصالح ساختمانی متشکل از سیمان، آزبست، الیاف معدنی، پنبه نسوز، الیاف مصنوعی و موارد شیمیایی مخلوط با آب است که در اثر فشار و حرارت زیاد به صورت صفحاتی در می آید. آردواز در بازار به صورت خام عرضه می شود اما قابلیت رنگ پذیری دارد، بنابراین به راحتی می توانید آن را متناسب با سلیقه خودتان رنگ کنید. آردواز خام دارای ظاهری شبیه به بتن است. پس از نصب آردواز، رنگ کنیتکس به منظور حفاظت و همچنین زیبایی آن به صورت یکنواخت بر روی پوشش پاشیده می شود.

-آندوویلا: آندوویلا نوعی ورق جهت پوشش سقف های شیبدار است که از مواد اولیه طبیعی ساخته شده و با انواع شرایط آب و هوایی سازگار است. آندوویلا دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی است. این پوشش به دلیل انعطاف پذیری که دارد ترک نمی خورد، زنگ نمی زند و نمی پوسد. ورق آندوویلا در مقابل مواد شیمیایی موجود در هوا مقاوم است، بنابراین دارای عمر طولانی و سازگار با محیط زیست است و نیاز به بررسی و وارسی دائمی ندارد. ورق های آندوویلا در هنگام نصب، همپوشانی بسیار زیادی با هم دارند.

-دکرا: دکرا نوعی پوشش سقف های شیبدار است و در واقع سیستمی پیشرفته است که با بهره گیری از مدرن ترین فناوری ها تولید می شود. به دکرا تایل سنگدانه ای نیز گفته می شود. قالب های دکرا به گونه ای طراحی می شوند که حداکثر همپوشانی را داشته باشند. سطح رویی هر تایل متشکل از رزین اکریلیک چسب مانند، خرده سنگ های طبیعی خود رنگ و یک لعاب شفاف اکریلیک است.

-آندولین: آندولین ترکیب خاص الیاف طبیعی است که در جریان تولید و طی یک روش مخصوص بیتومن به ورق ها تزریق شده و از درون رنگ می پذیرند، به طوری که در سخت ترین شرایط جوی و محیطی رنگ آن ثابت باقی می ماند. این پوشش تولید کشور فرانسه است و دارای سابقه ای ۷۰ ساله در اروپاست و با پیشرفت تکنولوژی دائما در حال به روز رسانی می باشد. پوشش آندولین در برابر نفوذ آب فوق العاده مقاوم بوده و به دلیل انعطاف پذیری که دارد ترک نمیخورد، زنگ نمی زند و نمی پوسد.

-سقف ویلایی شینگل: شینگل به دو دسته مدرن و سنتی تقسیم می شود و از ویژگی های آن وزن کم و سبک بودنش می باشد.

-سقف ویلایی کلاسیک: در این نوع سقف ویلایی از ورق هایی مانند آلوزینک استفاده می شود.

اجرا و نصب سقف های ویلایی
اجرای سقف ویلا با مجری برتر پوشش سقف

اجرای سقف ویلا با مجری برتر پوشش سقف

اگر در حال ساخت خانه یا ویلا هستید و می خواهید در طرح سقف بام منزل تان تجدید نظر کنید و آن را از حالت مسطح همیشگی خارج کنید و به دنبال افراد خبره و متخصص هستید، شرکت ویلا شمال از ایده اولیه گرفته تا آخرین قدم اجرا در کنار شما است و با بکارگیری نیروهای حرفه ای و سابقه اجرایی خود تمامی طرح ها و مدل های سقف ویلای مد نظر شما را اجرا می نماید.

«شرکت ویلا شمال در خدمت شما»

تلفن همراه :

۰۹۱۲۳۴۰۹۲۶۱

تلفن دفتر:

۰۲۱۸۸۹۶۴۰۶۵

در انتهای مقاله چند نمونه عکس از روند اجرای سقف شیروانی ویلا و پروژه های انجام شده توسط متخصصان ویلا شمال را مشاهده می کنید تا با خیالی آسوده سقف خانه خود را به ما بسپارید.

اجرا و نصب سقف های ویلایی
زیرسازی استاندارد سقف ویلایی

 

اجرا و نصب سقف های ویلایی
نصب اصولی تایل بر روی سقف شیروانی ویلا

 

اجرا و نصب سقف های ویلایی
طراحی و پیاده سازی سقفهای ویلا با شیب تند

 

اجرا و نصب سقف های ویلایی
اجرای سقف ویلا با شیب تند باعث مقاومت متریال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *