خدمات ما

اجرای سقف ویلا در دماوند؟

سقف ویلا چیست؟

ویلاها انواع مختلفی از سقف مانند سقف شیبدار، سقف شیروانی و … دارند که بر اساس موقعیت مکانی و شرایط ویلا انتخاب می‌شوند. مثلاً از سقف شیبدار برای مناطق مرطوب و بارانی مانند ویلاهای منطقه شمال استفاده می‌شود. اما مهمترین بخش انتخاب سقف شیروانی ویلا، پوشش آن است.

اجرای سقف ویلا در دماوند؟
پوشش سقف مناسب برای ویلاهای شمال کشور

پوشش سقف مناسب برای ویلاهای شمال کشور

امروزه ویلاهای زیادی جهت گذراندن زمان تعطیلات و اقامت گردشگران ساخته می‌شوند که البته بیشتر در مناطق خوش آب و هوا و مناطقی است که دارای بارندگی زیاد هستند، مانند شمال کشور و منطقهٔ دماوند و لواسانات.

بنابراین سقف این ویلاها باید با ساختمان‌های مناطق دیگر متفاوت باشد، به گونه‌ای که بارش زیاد برف بر روی سقف باعث سنگینی سقف و ایجاد خسارات ناشی از آن نشود.

طراحان و سازندگان ویلا سقف‌های شیروانی که نوعی سقف شیبدار هستند را برای ساخت ویلاها مناسب می‌دانند.

اجرای سقف ویلا در دماوند؟
انواع سقف ویلا و متریال مختلف آن

بررسی انواع سقف ویلا

شرکت ویلا شمال با استفاده از متریال مختلف مانند: تایل تکی پرچین، ورق طرح سفال، ورق ذوزنقه، ورق کرکره سینوسی، ورق شادولاین، سفال، آندو ویلا، آندولین، تایل دکرا، و انواع ورق‌های گالوانیزه آماده ساخت و نصب سقف‌های منازل و ویلاهای شما می‌باشد.

اجرای سقف ویلا در دماوند؟
ورق‌های طرح سفال و انواع آن

ورق‌های طرح سفال و انواع آن

این ورق‌ها از نوع ورق‌های گالوانیزه رنگی هستند و مقاومت فوق العاده ای در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی دارند. پوشش یکپارچه، ثبات رنگ، هزینه کم، وزن سبک و زیبایی، از مزایای این ورق‌هاست.

ورق‌های طرح سفال به چند دسته تقسیم می‌شوند: ورق‌های طرح سفال پالرمو، ورق‌های طرح سفال ژنوا و ورق‌های طرح سفال تکی پرچین.

-آردواز

آردواز نوعی از مصالح ساختمانی متشکل از سیمان، آزبست، الیاف معدنی، پنبه نسوز، الیاف مصنوعی و مواد شیمیایی مخلوط با آب است که در اثر فشار و حرارت زیاد به صورت صفحه در می‌آید. آردواز در بازار به صورت خام عرضه می‌شود، اما قابلیت رنگ پذیری دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید آن را متناسب با سلیقهٔ خودتان رنگ کنید.

آردواز خام دارای ظاهری شبیه به بتن است. پس از نصب آردواز رنگ کنیتکس به منظور حفاظت و همچنین زیبایی آن به صورت یک نواخت روی پوشش پاشیده می‌شود.

-آندو ویلا

آندوویلا نوعی ورق جهت پوشش سقف‌های شیبدار است که از مواد اولیهٔ طبیعی ساخته شده و با انواع شرایط آب و هوایی سازگار است. آندوویلا دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی است.

این پوشش به دلیل انعطاف پذیری که دارد ترک نمی‌خورد، زنگ نمی‌زند و نمی‌پوسد و نیز در مقابل مواد شیمیایی موجود در هوا مقاوم است.بنابراین دارای عمر طولانی و سازگار با محیط زیست است و نیاز به بررسی و وارسی دائمی ندارد. ورق‌ها در هنگام نصب همپوشانی بسیار زیادی با هم دارند.

-دکرا

دکرا نوعی پوشش برای سقف‌های شیبدار است. در واقع سیستمی پیشرفته است که با بهره گیری از مدرن‌ترین فناوری‌ها تولید می‌شود. به دکرا تایل سنگدانه ای هم گفته می‌شود. قالب‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که حداکثر همپوشانی را داشته باشند.

سطح رویی هر تایل متشکل از رزین آکریلیک چسب مانند، خرده سنگ‌های طبیعی و یک لعاب شفاف آکریلیک است.

-آندولین

آندولین ترکیبی خاص الیاف طبیعی است که در جریان تولید طی یک روش مخصوص بیتومن به ورق‌ها تزریق شده و از درون رنگ می‌پذیرند، به طوری که در سخت‌ترین شرایط جوی و محیطی رنگ آن ثابت باقی می‌ماند. این پوشش تولید کشور فرانسه است و دارای سابقه‌ای ۷۰ ساله در اروپاست که با پیشرفت تکنولوژی دائماً در حال به روز رسانی است.

این پوشش در برابر نفوذ آب فوق العاده مقاوم بوده و به دلیل انعطاف پذیری که دارد ترک نمی‌خورد، زنگ نمی‌زند و نمی‌پوسد.

-سقف ویلایی شینگل

شینگل به دو دستهٔ مدرن و سنتی تقسیم می‌شود و بارزترین ویژگی آن وزن کم و سبک بودنش است.

-سقف ویلایی کلاسیک

در این نوع سقف ویلایی از ورق‌هایی مانند آلوزینک استفاده می‌شود.

اجرای سقف ویلا در دماوند؟
اجرای سقف ویلا در دماوند با بهترین کیفیت و قیمت

اجرای سقف ویلا در دماوند با بهترین کیفیت و قیمت

اگر در حال ساخت خانه یا ویلا هستید و می‌خواهید برای طرح سقف بام منزلتان تجدید نظر کنید و آن را از حالت مسطح همیشگی خارج کنید و یا دنبال افراد خبره و متخصص هستید، شرکت ویلا شمال از ایدهٔ اولیه گرفته تا آخرین قدم اجرا در کنار شما است و با به کار گیری نیروهای حرفه‌ای و سابقهٔ اجرایی خود، تمامی طرح‌ها و مدل‌های سقف ویلای مد نظر شما را اجرا می‌نماید.

شماره دفتر ۰۲۱۸۸۹۶۴۰۶۵

شماره موبایل ۰۹۱۲۳۴۰۹۲۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *