خدمات ما

اجرای سردرب و سقف شیروانی

ساخت و اجرای سر درب، سقف ویلا و شیروانی

سر درب‌ها برای مکان‌های مختلفی کاربرد دارند که علاوه بر زیبایی، از درب‌های حیاط، ورودی‌ها، درب‌های پارکینگ و درب‌های کرکره برقی در مقابل آفتاب و بارندگی‌ها که به‌مرورزمان بر رنگ و کیفیت درب تأثیر منفی می‌گذارد. محافظت می‌کند. شرکت ویلا شمال که تیمی حرفه‌ای و با سابقه در زمینه ساخت و اجرای سر درب‌ها، سقف ویلا و سقف شیروانی می‌باشد. در نظر دارد خدمات خود را به‌صورت ویژه‌ای به ساکنین ارائه دهد. برای آشنایی با این نوع خدمات ادامه مقاله را از دست ندهید.

اجرای سردرب و سقف شیروانی
زیبایی، جلوگیری از تابش آفتاب و آب‌بندی از مزایای اجرای سردرب حیاط است.

اجرای سر درب حیاط:

اجرای سر درب‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های خوبی با خود به همراه دارند. از جمله اینکه از ریزش برف‌وباران و تابش مستقیم نور خورشید بر روی درب جلوگیری می‌کنند، باعث امنیت می‌شوند و مهم‌تر از همه زیبایی خاصی به نمای خانه می‌بخشند. از ورق پلی‌کربنات، ورق پلی گلاس، ورق اکریلیک، ورق طرح سفال، ورق طرح ذوزنقه، ورق طرح شادولاین، ورق تایل پرچین، ورق بام تایل و سفال نورگیر حبابی طراحی در اجرای سر درب استفاده می‌شوند.

سر درب‌ها در انواع اشکال و طراحی‌های مختلف بر اساس نقشه محل ارائه می‌گردند. زیبایی، آب‌بندی، صددرصد طول عمر طولانی و هزینه مناسب باعث شده این سر درب‌ها بسیار پرکاربرد شوند.

اجرای سردرب و سقف شیروانی
مراحل اجرای سردرب: نمای دور کار و لمبه زیر کار و پوشش سقف شیب‌دار

نحوه اجرای سر درب:

معمولاً سر درب‌ها از سه قسمت تشکیل می‌شوند که به ترتیب اجرا شامل نمای دور کار و لمبه زیر کار و پوشش سقف شیب‌دار می‌باشد. شرکت ویلا شمال برای نمای دور کار از ورق روغنی سیاه با ضخامت ۹۰% میلیمتر و به‌صورت جوشی استفاده می‌کنند و لمبه یا دمپای زیر کار را از چوب یا پی‌وی‌سی یا طلق یا آلومینیوم و گالوانیزه یا ورق روغنی سیاه تهیه کرده که معمولاً لمبه فلزی با ضخامت ۶۰% یا ۷۰% روغنی سیاه استفاده می‌شود که دلیل داشتن قابلیت جوشکاری استحکام بالایی دارد.

قسمت سوم و آخر کار ساخت سر درب، پوشش سقف آن است که انواع مختلفی دارد که هم از نظر طرح و هم از نظر زیرسازی و متریال پوششی دارای تنوع زیادی است که مهم‌ترین و پرکاربردترین آنها از نظر طرح اینها می‌باشد.

  • دوشیب
  • چهار شیب
  • طرح چینی
  • طرح کتابی

و از نظر جنس متریال مصرفی نیز به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • ورق طرح سفال
  • ورق پرچین
  • ورق تایل طرح چروک
  • ورق طرح شادولاین
  • ورق طرح ذوزنقه
  • ورق سنگ‌ریزه دار گالوالیوم
  • سفال
  • آردواز
  • شینگل
  • دکرا

می‌توان اشاره کرد که هرکدام از موارد ذکر شده در نمای نهایی ایجاد شده و متراژ کار تمام شده و قیمت کلی کار تأثیر دارند.

اجرای سردرب و سقف شیروانی
قاب ظاهری در سه مدل هلالی به داخل یا بیرون و پله‌ای و سینه‌کفتری تولید می‌گردد.

نحوه اجرای سر درب ورودی:

برای تولید سر درب ساخت و اجرای سر درب نخست در سطحی صاف و روی زمین، سازه اصلی یا اسکلت آن که حاوی سر هم کردن و کلاف نمای دور و آهن‌کشی داخلی و تیرریزی آن می‌باشد را انجام می‌دهند. قاب ظاهری در سه مدل هلالی به داخل یا بیرون و پله‌ای و سینه‌کفتری تولید می‌گردد. می‌توان در این مرحله و پیش از سنگین‌تر شدن سر درب، آن را روی درب و در جای خودش با کمک اتصالات کنترل کرده و سپس اقدام به نصب دامپای زیر و در صورت نیاز طراحی جای هالوژن به‌منظور نورپردازی اقدام نمود.

اجرای سردرب و سقف شیروانی
هزینه اجرای انواع سردرب حیاط و پارکینگ برحسب متریال به‌کاررفته

هزینه اجرای سر درب حیاط:

هزینه اجرای سر درب حیاط و پارکینگ برحسب متریال به‌کاررفته از جمله دامپا که خود انواع مختلفی دارد مانند: دامپای فلزی روغنی، دامپای فلزی رنگی، پی‌وی‌سی و یا چوب و غیره که بیشتر از لمبه های روغنی ۶۰% میلیمتر به کار برده می‌شود. این مورد برای استقامت و قابلیت جوشکاری به قاب نما نیز احتیاج خواهد داشت.

پوشش سقف سر درب مثل اوراق طرح سفال، تایل‌های پرچین، بام تایل و مدل‌های گوناگون سنگ ریزه دار مانند تاپ تایل، دکرا، مترو تایل، آلمت، کینگستون و همچنین سفال و آردواز است که در مدل‌ها و کیفیت‌های گوناگونی ساخته می‌شود که با فلاشینگ یا تیزه آن را آب‌بندی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *